sobota, 25 października 2014

Pamiętacie mnie jeszcze ?

Co ja zrobiłam ? Co ja znów sobie zrobiłam ?
znów mam w głowię Anę..
jak mogłaś ? Tak przytyć ?
przecież już jesteś normalna, jak wszystkie normalne dziewczyny..
ale czy chce ? ..
Czegoś mi brakuje..
same pytania..
brak odpowiedzi..
głubię się w tym wszystkim..
nie wiem co robić,,
chcę znów ważyć 47 kg..
ale nie potrafie..
boje sie znow zacząć ..
bo nie bede mogla skonczyc..
taka słabaa..
nie poznaje się..
brzydzę się..
Jednak się myliłam.. Ana zawsze zostaje w głowie..
nawet jeśli wydaje nam się że juz jestesmy zdrowe..
to to i tak zostaje w psychice..
Pewnie i tak mnie juz żadna nie pamięta..
wszystkie blogi które kiedyś istniały już nie istnieją..
może i to dobrze, że jest was coraz mniej..
w sumie przeciez sama wszystkich namawiałam do przejścia na zdrowy styl życiaa.
a sama się w tym pogłubiłam..
może potrzebuje czasu.. albo muszę tu wrócić.. ?
Wtedy było łatwiej..

5 komentarzy:

  1. Cześć! długo Cię nie było i znowu mija kolejny miesiąc. Ej, poza tym ja wróciłam, więc istnieję! wracasz do nas?
    thincold.blogspot.com (dawniej Alice Colette M)

    OdpowiedzUsuń
  2. hejka, słyszałam, że motylki rozpoznają się po czerwonych bransoletkach, a często nie wiedzą skąd je wziąć. Postanowiłam dodać do oferty. Jak chcecie możecie zajrzeć. Pozdrawiam
    http://srebrnaagrafka.pl/sklep/niteczkoweczarymary/produkt/czerwona-bransoletka-na-szczescie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, zapraszam na mój blog. :)
    http://nienawidzekilogramow.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń