środa, 1 stycznia 2014

Zmiany i nowy początek!

beach-bikini-fashion-girls-skinny-Favim_com-151591_large.jpg

Nie wracam do przeszłości, chcę wszystko wymazać..
2014 rok.. nowa droga, nowy cel, nowe postanowienia, nowe, lepsze życie!
Nie zakładałam nowego bloga, jednak coś mnie nadal przy nim trzyma,
ale będę teraz prowadzić go w innej formie..
Pewnie większość (Pro Ana czy Motylków) mnie nie pozna i nie uwierzy że można tak się zmienić,
a jednak, trzeba chcieć i walczyć! ..

Postanowienia Noworoczne: 

Myśleć pozytywnie !
Ćwiczyć codziennie !
Jeść zdrowo !
Procować ciężko !
Być twardym !
Martwić się mniej !
Tańczyć więcej !
Kochać częściej !
Dbać o siebie ! Pomagać innym ! 
BYĆ SZCZĘŚLIWYM! 
O czym bédé pisa© ?

Będę dodawać posty o zdrowym trybie życia, o różnych przepisach, produktach i ćwiczeniach .. no i oczywiście o moich zmaganiach i efektach :D
Liczę na wsparcie i mam nadzieję że wiele motylków przejdzie również na ten zdrowy tryb życia.. a przede wszystkim LEPSZE życie.. warto spróbować ;D 

Być doskonała !


7 komentarzy:

  1. Ja będę Ciebie wspierać i czekam na następne wypisy ;*
    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za ciebie! Niech ten rok będzie wspaniały :) Powodzenia!

    idealnie-nieperfekcyjna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czeeeeść Kochanieee ! <3
    Jejciu jak ja się za Tobą stęskniłam... już myślałam o najgorszym....
    Wspaniale, że jesteś, buziaczek *.*
    Ja w tą przemianę normalnie nie wierzę...;o ;>
    Ale skoro podjęłaś taką decyzję to będę trzymać kciuki z całych sił <333

    OdpowiedzUsuń
  4. O miło, że jest tu ktoś taki jak ja ;)
    Też preferuje sylwetkę FIT
    oby nam się udało dojść do celu ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę Cię wspierać i obserwować. Myślę, że Twój sposób na bycie piękną może też i mnie zainspirować i może odnajdę tutaj także coś dla siebie. Życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Bardzo fajne postanowienia noworoczne. Oczywiście, że będziemy Cię wspierać :)
    Nie wiem czy mnie pamiętasz, ale mam nadzieję, że tak :)
    Pozdrawiam, Anka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Cie:) 


    Chciałam Cię bardzo prosić o wypełnienie ankiety
    Ankieta jest w pełni anonimowa i posłuży wyłącznie do napisania pracy naukowej.
    Ale bez Twojej pomocy to się nie uda ...

    https://docs.google.com/forms/d/1ewFR4zfdylnjyyCQy2J7g2pKU49vkR8jmuAj8JWx6jQ/edit#


    Z góry dziękuję!


    Pozdrawiam serdecznie i liczę na twoją pomoc
    Natalia

    OdpowiedzUsuń